Perjantaina oli iloisempia uutisia DK0WCY kerrottavana, A- oli laskenut 6 ja pilkut nousseet 32, siis tänään pitäisi olla taas on paremmat hf-kelit, kuin muutamaan päivään.160 ja 80 m cw kuuluivat aamun kelipiikissä hyvin. 20m cw:llä riitti 100w LP kelissä, heti vihjeen jälkeen. Taitaa jo isompi ruuhka olla purettu kun noin helposti pääsee mukaan.
Pihinän kuuntelu jatkui illansuussa nyt 28024, tuskin se siltä nousee, mutta asema on ainakin vihjeistä päätellen tässä ja punainen matto on valmiina. Kirkkonummelta ja Sipoosta raportoitiin että, pihisee ja ei pihise, lukee ja ei lue, täällä ei mitään 28024, mutta 24892 pihisi voimakkaasti ja jos olisi ollut tarvetta olisin kutsunut. Jouduin vain tasan klo 14.00 utc poistumaan rigien ääreltä ja sen jälkeisistä tapahtumista ei minulla ole mitään tietoa. Ainakin lähellä ne 10m yhteydet ovat täältä etelästä olleet.
Tänään lauantaina on taas A-indeksi 39, joten ei hyvältä näytä.
RATS:n Revontulivaroitusjärjestelmä
Padasjoki, KP21MI
http://personal.inet.fi/private/oh2aue/rats.htm
Muuta minulle ajankohtaista
RATS:n Revontulivaroitusjärjestelmä
Padasjoki, KP21MI
http://personal.inet.fi/private/oh2aue/rats.htm
Muuta minulle ajankohtaista
Mutu tuntumalla nyt voin väittää että meitä autoilijoita käytetään tuon uuden bensan kenttäkokeissa, ja kaikki omalla vastuulla. Väittämäni perustuu Mäntsäläläisen hinausautoyrittäjän 6 kpl autoja ja merkkiliikkeen huollon lausuntoon, sekä lähipiirin kokemuksiin. Mystisisiä ongelmia joita eri-ikäisiä autoja on kohdannut liikenteessä ja kaikilla on ollut sitä uutta bensaa tankissa. Eräs vastaus oli, lopullinen totuus paljastuu vasta ehkä kuukausien päästä, kun tulee ongelma tapauksia lisää.
Minulla oli vain Saab 93 perusvika bensapumpu, jolla tuli kilometrit täyteen 230.000 kohdalla, uutta bensaa oli minullakin tankissa jo toinen tankillinen. Eilen tankkauksessa laitoin taas sitä vanhaa, minä en voi väittää että syynä oli tuo uusibensa.
Linkki
Kuuntele ja katsele – tutustu Kymenlaakson murteisiin
Sivuilta linkit myös muihin murteisiin
Pertin OH5TQ päiväkirja
Kotisivut
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti