Oma blogiluettelo

maanantai 27. heinäkuuta 2009

VK9NI statistiikka ja EU yhteydet


VK9NI näkyy olevan välillä dx-clusteri verkossa ”sh/st vk9ni” joten välillä saattaa talkkikin tavoittaa aseman. Varmin tapa lienee heidän kotisivujen kautta saada terveiset perille. Lokisivujen statistiikka kertoo kyllä karua kieltä miten yhteysjakautumaa on kertynyt.

Maanosien kärkiasemilla on seuraavasti sinne yhteyksiä, tämä oli tilanne 25.7 aamulla: EU 4, AS 11, NA 12 ja OC 10 qsoa. Ei ole helppoa tuolla etelässäkään, E74AW oli siellä kärjessä, kokonaismäärä oli silloin 5490 yhteyttä. Jos tämä jatkuu niin tulos EU osalta on surkea, ellei jossain vaiheessa saarella aloiteta EU vastaanottoja ja pihinän seasta aleta kaivaa niitä qsoja.= ja oikeita kooleja Onhan se niin helppoja ottaa vain niitä voimakaita asemia joita ovat jenkit ja japanilaiset.

Täältä saat suomi statistiikkaa VK9NI yhteyksistä http://www.clublog.org/charts/?c=VK9NI#r tähän kutsusi (vaikka ei olisikaan qsoa vielä) ja klikkaat ” finland” niin saat miten täältä on qsoja milläkin bandilla pidetty ja mihin aikaan.

RTTYkin näyttää olevan ohjelmassa, ovat kait kyllästyneet IOTAn ajamiseen.
Sunnuntaina aamusta 04.30 utc MUF VK9N suuntaan 24.1 Mhz, ei signaalia 21025 tai 14027 joissa molemmissa mukaan asema, ei ruuhkaa koska ei upista oleta vihjeen mukaan. Ei suinkaan japanilaiset alkaneet loppua.
Wanhan kontesterin väittämän mukaan japanilaiset ei lopu workkimalla – eikä viina juomalla.

Pilikkujen sytytysryhmältä pitäisi se loma päättyä kunnallisen lomakuunlopussa, miten on saadaanko niitä pilikkuja, vain ei. Vai onko tämäkin palvelu ostettava ulkoa ja onko siihen budjetoituja euroja vielä jäljellä. Nasallla on hyvä näyttö perusasioiden osaamisessa johon se pilikkujen sytyttäminenkin kuuluu, saivat sen wc:kin pelaamaan.

Mielipiteitä – omia ja linkkejä

Kauppojen asiakkaat vaativat palvelutiskien paluuta Kotimaa YLE Uutiset yle.fi
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/07/kauppojen_asiakkaat_vaativat_palvelutiskien_paluuta_884093.html?origin=rss

Tätä palvelu asiaa on säännöllisesti tutkittu asiakaskyselyillä, suurin tutkimusten rypäs oli silloin kun palvelulihaa aloitettiin pakata myymälöissä ja sitä seurattiin mielipiteiden ja valintalihan menekkiä, liha-osastojen kannattavuuden lisäksi. Silloiset palvelevat liha-osastot oli päivittäistavarakaupassa yleensä raskaasti tappiollisia. Tässä perussyy miksi niistä haluttiin pois, siinä vaiheessa mentiin taas toiseen ääripäähän – kaikki pakettiin. Nythän alan teollisuus pakkaa valmiiksi melkein kaikkia ja hygienisesti. Vaikka kaikki ei siitä marinointiliemestä niin välitä.

Lähtökohta on vieläkin sama saada palvelu kannattamaan, kaikki sitä palvelua haluaa. Palvelulla on vain hintansa, keskittämällä palvelu isoihin yksiköihin päästään jo kaupan kannalta siedettäviin teholukuihin ja tuotteisiin joista saadaan katetta. Kehä III sisällä on runsaasti palvelupisteitä joissa tehdään suorastaan tehdään tiliä palvelupisteillä.

Hyvä dx parempi mieli - muutama pilkku ,, vielä parempi mieli!

73, Pertti OH5TQ

Ei kommentteja: