Oma blogiluettelo

perjantai 29. joulukuuta 2023

T32TT Itäisen Kiribatin rebellykset - Puskat 2024 arvonimet jaossa

Sieltä se aurinko nousee

T32TT Itäisen Kiribatin Redelin räbellykset

Esimerkillisesti on ollut tarjolla ainakin FT8 ja viimepäivinä jopa FT4. 

Päivityksen hitaudesta johtuen duplikaattia on runsaasti, minulla 30m qsoja heidän lokissa kolme, piti vain varmistaa varmistaminen että olen heidän lokissaan. Kun päivitystä ei ilmestynyt vaikka heidän  ilmoituksen minun mukaan yhteys sopi päivämääriin ja kelloaikoihin, ei vaan ollut lokissa. Nyt näyttää että 15 m ft8 neljä yjteyttä

Myös joillekkin oli ilmestynyt uusia bandipinnoja, kaupanpäällisiksi.WhatsAp ryhmän keskusteluista päätellen. Kun ajaavat ne Lotwiin, niin monta tilastoa taas kaunistuu ilman omaa ansioita, ellei itse poista!. Putoaa pohja pois tilastoinnilta.Tosin tässä on ollut aikaa paikata puuttuva yhteys, joka jo lokissa on ollut.

https://dxnews.com/t32tt/

Täytyy sanoa hyvä ettei tämä Redelin porukka päässyt Bouvetille, tälläistä rädellystä olisi ollut tarjolla.

Täytyy minunkin kaivaa tämän vuoden FT8 pedioista jostain,en edes muista minäkin olen saanut 160 qson, vaikka dipolin syöttöjohto on ollut jo pari vuotta poikki.En ole missään tilastoissa ollut vuosiin. Näitä FT8 dxcc-maita olen yrittänyt wsjtx lokiin saada.  

Puskajahti 2024

https://ohff.fi/puskajahti-2024/?fbclid=IwAR0Nm4pJ3E5sD9Eel8vw0MsBMyzuh4cOeg7k6IFirVzAskCIWrxCND4YyBQ

73, 44 Pertti OH5TQ

Ei kommentteja: